پنجشنبه، مرداد ۲۹

حیوانات و انسانها




















۱ نظر:

ناشناس گفت...

بسیار عالی بود
خیلی خیلی زیباست
دنیای حیوانات دنیای قشنگی است
و به نظر من بی رحمی و قساوت آدمها را
از رفتار اونا در حق حیوانات باید فهمید. خصوصا آدمهاییکه از بچگی حیوان آزار بودند و هر جایی که حیوان می بینند به نوعی قصد آزار و اذیت اونا رو دارن. به نظر من این آدمها مریض روانی هستند و باید از مصاحبت با اونا دوری جست.
به نظر من اگر آدم حیوانی را در خانه نگه نمی دارد؛ حداقل نباید به حیوانات آزار برساند و باید در چارچوب خاصی حداقل به آنها کمک کند. چون طبیعت و شهری که ما داریم در اصل متعلق به حیوانات است و ما انسانها با بی رحمی و زیاده خواهی حریم زندگی آنها را اشغال کرده ایم و این ستمگری است که حداقل جای آنها را که تنگ کرده ایم؛ آنها را مورد آزار و اذیت هم قرار دهیم. پس چه بهتر که بتوانیم حداقل غذای مورد نیاز آنها را در شهرها و کوچه ها فراهم نماییم و با آدم های حیوان آزار برخورد نماییم.
به امید آنکه روزی مردم کشور ما هم مانند کشورهای متمدن یاد بگیرند و بفهمند که حیوانات هم مثل تمامی آدمها حق حیات و حقوق خاص خود را دارند و حداقل قوانینی وضع شود و مردم به آن پایبند باشند که وقتی کسی خدای نکرده با حیوانی تصادف کرد، مثل هر تصادفی که با انسان پیش می آید، افراد بی تفاوت از کنار حیوان زخمی و مجروح نگذرند و این حس تعهد و حیوان دوستی را داشته بانشد که حداقل حق حیوان بیچاره است که به یک مرکز درمانی منتقل شود.
این واقعیت تلخی است که در کشورهای جهان سوم امروزه وجود دارد.
به امید رسیدن به روزهای بهتر برای زیستن


ضمنا بنده به شما دوستدار طبیعت هم جدا تبریک می گویم ؛ بابت حس حیوان دوستی فراوانتان.
امیدوارم در همیشه شاد و موفق باشید.

از طرف یک دوست و همراه